Nyt Supportsystem 1 min.

24/02/2015
08/01/2020

Nyt supportsystem –  UPDATE: System udfaset og support foregår på anden vis!

Hidtil er al support hos os, gået gennem e-mail eller telefon. Men for at gøre supportsager nemmere at følge med i og holde styr på, er vi glade for at kunne introducere et nyt supportsystem.

Her kan du nemt lave en bruger og oprette en supportsag. Herefter vil en af vores medarbejdere blive tildelt din sag, og du kan skridt for skridt følge med mens den bliver løst.

På denne måde bliver det nemmere og mere effektivt, for både vores kunder og os selv at løse eventuelle problemer eller spørgsmål.

Er du i tvivl om hvordan supportsystemet fungerer, har vi lavet en videoguide:

 

Er der noget vi kan hjælpe dig med?

[ninja_form id=1]
Om skribenten

Lasse Baungaard

Facebook Twitter

Lasse er partner i Digitypes og ansvarlig for kommunikation og kundekontakt. På bloggen skriver Lasse om alt fra content marketing til projektstyring, og interesserer sig for at skrive om emner der kan være til gavn for andre iværksættere. Du er altid velkommen til at connecte med og kontakte Lasse på LinkedIn.

Image
Lasse Baungaard
Lasse er partner i Digitypes og ansvarlig for kommunikation og kundekontakt. På bloggen skriver Lasse om alt fra content marketing til projektstyring, og interesserer sig for at skrive om emner der kan være til gavn for andre iværksættere. Du er altid velkommen til at connecte med og kontakte Lasse på LinkedIn.
    Få de nyeste indlæg sendt til din indbakke, ingen reklamer eller spam
    Google My business logoGoogle My business ratingx

    Kunderne siger:

    • "Kompetent vejledning og rådgivning i forbindelse med SEO"
    • "Bliver designet med stor præcision og et utrolig lækkert slutresultat"
    • "En professionel, moderne og brugervenlig hjemmeside, som har øget besøgstallet"
    • "Løsningsorienteret og effektive med en professionel tilgang"
    • "Aftaler bliver holdt og prisen er gennemsigtig"