Automatisk data rapportering
Få samlet al jeres online og marketing data ét sted
Uanset hvor meget markedsføring man laver er én ting vigtigt at vide: Hvad er effekten? Det er her I har brug for at kunne se al relevant data. Men i dag bruger de fleste mange forskellige platforme, værktøjer og metoder. Det giver mange forskellige steder man skal logge ind for at få adgang til sin data. Det tager lang tid, og hver enkelt platform præsenterer din data på forskellige måder, så det kan være svært at tyde.
Derfor har vi en løsning der samler al jeres data ét sted, overskueligt og kun med den data der rent faktisk er relevant for lige præcis jer. Det bedste af det hele? Det kan automatiseres, så datarapporter dukker op til jer når I har brug for dem, i et fast interval.
Business intelligence i visuelle rapporter eller dashboards
I kan få tilsendt faste rapporter eller bruge et dashboard der automatisk opdateres
I vælger selv om I vil have jeres data tilsendt i rapporter som PDF, digitale rapporter (der kan filtreres i) eller få opsat et dashboard hvor I selv kan vælge hvilken periode I gerne vil se al jeres data for. Der er selvfølgelig også mulighed for at vælge det hele – så er der noget både til dem der skal se data for jeres indsats ind imellem, og dem af jer der gerne vil følge med hele tiden.
Alt kan opsættes som I gerne vil have det. F.eks. vil det ofte give mening at sætte så meget som muligt op i grafer og figurer, fordi data er nemmere at aflæse når det præsenteres visuelt.
Lasse Baungaard
Kommunikation & SEODerfor skal I bruge automatiske data rapporter
Den data der er vigtig for jeres virksomhed
Automatiseret og visuel præsentation af jeres data
Data fra jeres hjemmeside
Vi kan samle og præsentere al den data om jeres hjemmeside I har brug for. Det kan f.eks. være data fra:
– Google Analytics
– Google Search Console
– Webshop salg
Sociale medier
Vi kan også samle al data fra de forskellige sociale medier I bruger i virksomheden, f.eks.:
– Facebook
– Instagram
– Twitter
– LinkedIn
– Youtube
Nyhedsbrev
For mange virksomheder er nyhedsbreve en vigtig salgskanal, derfor kan vi også indsamle data fra de fleste større nyhedsbrevs- og mailautomatiseringsprogrammer. F.eks.:
– Mailchimp
– ActiveCampaign
– Drip
– Klaviyo
– Sendgrid
– Sendinblue
Data fra annoncering
I bruger garanteret en eller anden form for online annoncering, og denne data er super vigtig for at sørge for man ikke bare brænder penge af, der ikke giver mere salg. Derfor kan vi også samle jeres data fra disse platforme. F.eks.:
– Google Ads
– Facebook Ads
– Instagram Ads
– LinkedIn Ads
– Twitter Ads